Nejste spokojeni?

Nejste s něčím spokojeni?

Kontaktujte nás prosím na e-mail: info@astorieas.cz nebo nám napište do sídla společnosti. Popište situaci a dosavadní komunikaci s naší společností.

Blíže rovněž viz. Reklamační řád.

Nejste spokojeni s výsledkem reklamace, stížnosti nebo s naší službou?

Pokud nejste spokojeni s výsledkem šetření vaší reklamace, stížnosti nebo nejste spokojeni s naší službou, máte možnost podat stížnost na naši společnost, příp. našeho vázaného zástupce u níže uvedených institucí:

Oblast zprostředkování pojištění:

  • Česká národní banka, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1; www.cnb.cz, která provádí výkon dohledu.
  • Pojištění se řídí právním řádem České republiky. K rozhodnutí sporů vyplývajících z pojištění jsou příslušné obecné soudy České republiky.
  • Subjekty příslušnými pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vyplývajících z pojištění jsou:

On-line sjednávané smlouvy:

Spory z pojistné smlouvy sjednané on-line (přes internetové stránky či jiným elektronickým prostředkem), stejně tak jako spory ze smlouvy týkající se jakéhokoli produktu poskytovaného penzijní společností sjednané on-line, lze také řešit prostřednictvím Platformy pro řešení sporů on-line zřízené Evropskou komisí.

Další dokumenty:

Pravidla pro řízení a předcházení střetu zájmu

Na webových stránkách právě pracujeme. Obsah postupně aktualizujeme a doplňujeme, a proto zde některé informace zatím nemusí být k dispozici. Plné zprovoznění očekáváme do 30. 4. 2025.