Nejste s něčím spokojeni?
Kontaktujte nás prosím na e-mail: info@astorieas.cz nebo nám napište do sídla společnosti. Popište situaci a dosavadní komunikaci s naší společností.
Blíže rovněž viz. Reklamační řád.
Nejste spokojeni s výsledkem reklamace, stížnosti nebo s naší službou?
Pokud nejste spokojeni s výsledkem šetření vaší reklamace, stížnosti nebo nejste spokojeni s naší službou, máte možnost podat stížnost na naši společnost, příp. našeho vázaného zástupce u níže uvedených institucí:
Oblast zprostředkování pojištění:
- Česká národní banka, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1; www.cnb.cz, která provádí výkon dohledu.
- Pojištění se řídí právním řádem České republiky. K rozhodnutí sporů vyplývajících z pojištění jsou příslušné obecné soudy České republiky.
- Subjekty příslušnými pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vyplývajících z pojištění jsou:
- v případě životního pojištění – Finanční arbirt
Řízení před finančním arbitrem se řídí zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, v platném znění. - v případě neživotního pojištění –
- Česká obchodní inspekce
Řešení spotřebitelského sporu u ČOI se řídí zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platném znění. - Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú.
- Česká obchodní inspekce
- v případě životního pojištění – Finanční arbirt
On-line sjednávané smlouvy:
Spory z pojistné smlouvy sjednané on-line (přes internetové stránky či jiným elektronickým prostředkem), stejně tak jako spory ze smlouvy týkající se jakéhokoli produktu poskytovaného penzijní společností sjednané on-line, lze také řešit prostřednictvím Platformy pro řešení sporů on-line zřízené Evropskou komisí.