Úvodní > O nás > Nejste s něčím spokojeni?

Nejste s něčím spokojeni?

Kontaktujte prosím našeho ombudsmana. Popište situaci a dosavadní komunikaci s naší společností.

Nejste spokojeni s výsledkem reklamace, stížnosti nebo s naší službou?

Kontaktujte prosím našeho ombudsmana. Popište situaci a dosavadní komunikaci s naší společností. Pokud nejste spokojeni s výsledkem šetření ani našeho ombudsmana, máte možnost podat stížnost na naši společnost, příp. našeho vázaného zástupce u níže uvedených institucí:

Oblast zprostředkování pojištění:

Oblast zprostředkování investičních služeb:

Oblast zprostředkování doplňkového penzijního spoření (DPS) a změn/dodatků k penzijnímu připojištění se státním příspěvkem (změna PP):

Oblast zprostředkování spotřebitelských úvěrů:

Oblast zprostředkování stavebního spoření:

Doplňující informace:

Řízení před finančním arbitrem se řídí zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, v platném znění.

Řešení spotřebitelského sporu u ČOI se řídí zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platném znění.

Kde nás najdete

Copyright 2019, Všechna práva vyhrazena